Capítol 2

Costos publicitaris de Facebook

Els anuncis de Facebook poden ser una màquina de fer diners.



El somni de tots els empresaris és crear alguna cosa que guanyi més diners que el que invertiu.

Per descomptat, només ho podeu aconseguir si teniu publicitat correcta. I fer volar alguna cosa com els anuncis de Facebook és una manera ràpida de cremar un forat a la cartera.





Per això, hem creat aquest llibre electrònic: per ajudar-vos a aprendre a convertir els vostres anuncis de Facebook en una màquina de guanyar diners. I per ajudar-vos reduïu els vostres costos publicitaris a Facebook i augmenteu el vostre ROI.

Per què els anuncis de Facebook?


OPTAD-3

Perquè Facebook ha demostrat ser el el mitjà de comunicació social més gran amb més opcions per orientar clients nous (i actuals) al vostre lloc web.

I amb més 3 milions d’anunciants empresarials que comparteixen casos d’èxit a Facebook , és fàcilment una de les millors plataformes per fer créixer el vostre negoci en línia.

A més, mai ho faràs malgastar diners a Facebook anuncis si teniu la mentalitat adequada per emprendre.

En aquest capítol d'introducció ràpida, tractarem quant costen els anuncis de Facebook, quin tipus de ROI podeu esperar i com establir objectius i indicadors bàsics de rendiment abans de captar la configuració de la vostra primera campanya de Facebook al capítol 3. Comencem!

Aquí teniu un breu glossari de termes i sigles per ajudar-vos a entendre-ho tot:

com accedir a la biblioteca d'àudio de youtube
CPCCost per clicQuant pagueu sempre que algú faci clic al vostre anunci
CPMCost per 1.000 impressionsQuant pagueu per cada 1.000 visualitzacions del vostre anunci
CPACost per adquisicióQuant pagueu per adquirir un client nou d'un anunci
REIRetorn de la inversióEls diners que obtingueu amb la vostra inversió publicitària
CVRTaxa de conversióEl percentatge de persones que fan conversions des del vostre anunci
CTRPercentatge de clicsQuantes persones fan clic al vostre anunci després de veure'l
KPIIndicador clau de rendimentUna mètrica per comparar el vostre rendiment i per garantir que esteu en el bon camí per assolir els vostres objectius

No espereu que ho faci algú altre. Contracteu-vos i comenceu a atacar.

Comenceu gratuïtament

Quant costen els anuncis de Facebook?

En un estudiar fet per AdEspresso, el CPC mitjà (cost per clic) a Facebook el 2016 es trobava entre 0,20 i 0,80 dòlars. Concretament als EUA, el cost va ser de mitjana de 0,26 dòlars per clic.

Naturalment, els costos han augmentat des de fa uns anys. Però és segur dir que els costos publicitaris no han augmentat també molt. De 0,20 a 0,80 dòlars per clic encara és un un bon punt de referència per a la vostra referència .

Hi ha molts factors que afecten aquest CPC, així com el CPM de Facebook (cost per cada 1.000 impressions o visualitzacions del vostre anunci), com ara:

  • Segmentació per públic
  • Els nivells d'interacció i el nivell de rellevància del vostre anunci
  • L’època de l’any
  • L'objectiu de la vostra campanya
  • La maduresa del vostre píxel de Facebook

Parlem de cadascun d’aquests una mica més.

Com afecta el vostre públic els preus dels anuncis de Facebook

Segons el mateix estudi d'AdEspresso, costa més dirigir-se a persones de 55 a 64 anys que dirigir-se a persones de 18 a 24 anys.

costos publicitaris a Facebook

A més, les dones són més costoses d’orientar els anuncis que els homes (com a mínim als 'm'agrada' de Facebook).

preus dels anuncis de Facebook

Això no vol dir que tingueu dificultats si esteu dirigit a dones de 55 a 64 anys, només vol dir que haureu de treballar més per clavar la vostra oferta i la participació del públic per reduir els vostres costos publicitaris a Facebook. sobre a la següent secció.

També analitzarem a fons la segmentació per públic al capítol 4.

Com afecta la puntuació d’interacció i rellevància al vostre CPC

Ja sabeu com l’algorisme de Facebook mostra les vostres publicacions més gent si rep molta participació poc després de publicar?

quina de les activitats següents seria més probable que realitzés un transportista?

Això també passa amb els anuncis de Facebook. De fet, cada anunci que compreu obté una puntuació de rellevància per part de Facebook en funció de la implicació i la rellevància de l’anunci per al vostre públic.

Per exemple, si feu una campanya a Facebook sobre menjar per a cadells a persones que odien els cadells (és a dir, ningú), el CPC i el CPM de Facebook passaran pel terrat perquè el vostre anunci és completament irrellevant.

Com més alta sigui la vostra puntuació de rellevància, més baix serà el vostre CPC i més alt serà el vostre percentatge de clics. En altres paraules, més vendes per menys diners.

Font de la imatge

Mireu l’enorme diferència entre un 9 i un 10: parlem de gairebé el triple del percentatge de clics amb menys de la meitat del cost per clic. Un escàs 0,03 $ per clic.

Com s’obté una puntuació de rellevància més alta? Ho tractarem al capítol 5 quan analitzem l'optimització de les vostres campanyes.

Època de l'any i costos de publicitat a Facebook

Els anuncis de Facebook funcionen en un sistema d’ofertes, com ara les subhastes d’anuncis de Facebook. Feu una oferta per quant voleu gastar per clic. (Facebook ho fa automàticament si no utilitzeu la configuració avançada. Més informació al capítol 4.)

Per això, quan molts comerciants compren campanyes de Facebook alhora, el cost de les ofertes augmenta. Concretament, durant les festes de compres més importants com el Nadal i el Black Friday, el CPC de Facebook passa pel terrat.

AdEspresso trobat aquest cost per instal·lació d'aplicacions es dispara al novembre i principis de desembre, probablement a causa de les vacances.

Tot i que no és el mateix que el CPC, el cost per instal·lació d’aplicacions tendeix a augmentar i disminuir en la unió amb el CPC, de manera que podeu veure les tendències de manera similar.

El menjar per emportar? Espereu majors costos publicitaris a Facebook durant les festes més importants. Si no necessiteu anunciar-vos durant aquestes vacances, assigneu més pressupost publicitari durant els mesos de primavera i estiu.

Dit això, si encara obteniu beneficis malgrat els costos més elevats (tenint en compte el valor de vida útil del client, que cobrirem a la secció següent), hauríeu de continuar executant-los durant tot l'any.

L'objectiu de la vostra campanya de Facebook i com afecta els costos

Sempre que inicieu una campanya nova, heu de triar entre una llista d’objectius publicitaris.

Es divideixen en tres categories:

  1. Consciència: quan només voleu que la gent sàpiga sobre vosaltres.
  2. Consideració: quan la gent és conscient de vosaltres i considera el vostre producte en comparació amb el producte d'un competidor.
  3. Conversió: quan la gent està a punt per comprar.

Aquests objectius són cada vegada més cars a mesura que s’acosta a la venda. Les campanyes d’abast i captura de clients potencials són les més cares, cosa que té sentit.

A continuació, analitzarem els objectius de la campanya publicitària al capítol 3.

Com afecta el vostre píxel de Facebook els costos publicitaris de Facebook

La vostra Píxel de Facebook és un fragment de codi. Heu posat aquest codi a les pàgines del vostre lloc per recopilar dades sobre qui visita el lloc. Analitzarem com configurar-lo i què fa més al capítol 3, però de moment ho sabreu:

A mesura que el vostre píxel recopila dades sobre les persones que solen fer clic i comprar als vostres anuncis, utilitza l’aprenentatge automàtic per saber qui és el vostre millor mercat objectiu. Això s'anomena 'madurar' el vostre píxel i es fa simplement publicant anuncis al llarg del temps.

A mesura que el vostre píxel sàpiga quins són els vostres millors clients, pot millorar la vostra segmentació per públic de Facebook per dirigir-vos a persones similars a clients anteriors amb més probabilitats de comprar. Això redueix el vostre CPC i, alhora, augmenta els percentatges de clics i de conversió.

També podeu fer servir el vostre píxel per fer campanyes de remàrqueting i crear públics semblants, però en sabreu tot al capítol 4. Només heu de saber que definitivament heu d’instal·lar el píxel si voleu publicar anuncis de Facebook amb èxit.

Ara que enteneu el preu dels anuncis de Facebook, parlem de la part important: el retorn de la inversió.

Quin és el ROI dels anuncis de Facebook?

N’hi ha múltiples estudis de casos suggerint que el ROI mitjà dels anuncis de Facebook se situa al voltant del 400-450%.

Per descomptat, aquest percentatge varia enormement segons la indústria i el benefici que obtingueu amb els vostres productes o serveis. Així que preneu-lo amb un gra de sal.

El veritable motiu d’aquesta secció no és donar-vos un nombre exacte que espereu com a retorn, sinó establir algunes expectatives i explicar com calcular el vostre ROI.

cometes per ajudar-vos a seguir endavant

Paraula d'advertència: Al principi, és molt probable que perdeu diners en anuncis de Facebook. De fet, moltes persones perden contínuament diners en els seus anuncis per aconseguir nous clients i després compensen aquesta pèrdua amb campanyes de remàrqueting i de públic semblants.

Per assegurar-vos que seguiu guanyant diners a la llarga, heu d’entendre el cost per adquisició (CPA) i el valor de vida útil del client (CLV).

El CPA és quant heu de gastar en anuncis abans d’adquirir realment un client. Cal obtenir el vostre percentatge de conversions (CRV) per obtenir aquesta resposta.

Per exemple, si necessiteu 10 clics per obtenir un client i el vostre CPC és d’1 USD, el vostre CPA seria de 10 USD.

Mitjana # Clics per venda * CPC = CPA

10 * $ 1 = $ 10

El vostre CLV és la quantitat de diners que guanyeu durant la vida d'un client.

Si gasten 10 dòlars en aquest anunci inicial, us equivocareu (o perdreu diners si teniu altres costos). Però si tornen a la vostra botiga a partir d’una campanya de remàrqueting i el CPA de l’anunci de remàrqueting és de només 2 USD, guanyareu 8 USD (entre 10 i 2 USD).

Mitjana Valor de la comanda * # de comandes per any * # d'anys com a client = CLV

$ 10 * 10 * 1 = $ 100

Si us compren 10 vegades més al llarg d’un any, guanyareu 80 € més. Així, amb aquestes matemàtiques, el vostre CLV d’aquest client és de 110 dòlars, amb un benefici de 80 dòlars (abans d’altres costos).

CLV - (CPA * # de vendes) = Benefici

O, si voleu passar-vos de moda:

CLV - CPA inicial - (CPA de remàrqueting * # de vendes) = Benefici

Dit d’una altra manera, tot i haver perdut uns quants dòlars per l’anunci inicial, vau obtenir un benefici de 80 dòlars d’aquest client al llarg d’un any. Veu com funciona això? Per això, és important entendre els vostres números.

En un segon parlarem més sobre els números i les mètriques. De moment, fem un resum resumit.

Resum ràpid: Què afecta els costos i el ROI dels vostres anuncis de Facebook?

Per relacionar-ho tot, per evitar perdre diners en anuncis de Facebook, heu d’entendre el vostre CPC, CPM, CPA i CLV.

El CPC mitjà oscil·la entre 0,20 i 0,80 dòlars, segons la ubicació de l’anunci, l’època de l’any, el públic i la rellevància. Només per donar-vos uns punts de referència aproximats.

El vostre CLV es pot calcular sumant totes les compres d’un client al llarg de la seva vida (des de la primera compra fins a l’última). Feu això per a un grapat de clients, sumeu-los tots i, a continuació, dividiu-los pel nombre de clients als quals heu fet les matemàtiques. Aquest és el vostre CLV.

Ara que ja sabeu què afecta els costos publicitaris de Facebook i com es calcula el vostre ROI necessari, configurem uns quants objectius i objectius lliurables per mantenir les vostres campanyes en bon camí.

Decidir els vostres objectius i els vostres KPI

Com es diu, el que es mesura, es gestiona.

com crear una infografia de forma gratuïta

Tenir objectius i resultats lliures clars i escrits als vostres anuncis de Facebook facilita saber si esteu en bon camí o si heu de fer canvis a la vostra campanya.

Els indicadors clau de rendiment (KPI) són mètriques, com ara interacció, CPC, nombre d’agradaments, etc., que podeu utilitzar per comparar el vostre rendiment.

Els indicadors clau de rendiment que trieu depenen dels vostres objectius. Vols:

  • Augmentar la notorietat de marca? Utilitzeu l'objectiu de 'notorietat de marca' i mesureu les impressions.
  • Augmentar el compromís? Utilitzeu l'objectiu de 'compromís' i mesureu els m'agrada, els comentaris i els recursos compartits.
  • Voleu capturar clients potencials? Utilitzeu l’objectiu de 'generació de contactes' i mesureu els contactes capturats.
  • Augmentar les vendes? Utilitzeu l'objectiu de 'conversions' i mesureu les vendes realitzades.

Analitzarem els objectius que heu d’utilitzar en funció del tipus de campanya al capítol 3, però ara per ara és una bona idea saber quin és el vostre objectiu general per a la vostra campanya de Facebook.

Les mètriques absolutes de seguiment obligatori, si voleu calcular el vostre ROI, són el CPA i el percentatge de conversions (CVR). El vostre CPC, interacció i impressions són mètriques de vanitat en comparació.

Això es deu al fet que el CPA i el percentatge de conversions són les dues mètriques necessàries per calcular el ROI real.

Suposem que tenim dues campanyes: A i B. Si les comparem en termes de CPC i clics purs, és possible que obtinguem alguna cosa així:

Font

Sembla que la campanya A guanya, oi? Però considerem el percentatge de conversions (CVR):

Font

Ara veieu que, tot i tenir un CPC més alt i menys clics, la campanya B ens va proporcionar més conversions per a la mateixa despesa publicitària.

Per això, és important decidir un objectiu i quins KPIs mesurareu amb antelació i prioritzar sempre el CPA i el CVR, tret que només publiqueu anuncis de notorietat de marca.

Endavant: escriviu ara els vostres objectius i els vostres KPIs en un document de Google Sheet o Word. Per exemple, podeu tenir com a objectiu augmentar les vendes amb un CVR del 20% i un CPA de 10 dòlars.



^